ח"כ ינון אזולאי: "האשמים ביוקר המחיה הם בנט לפיד וליברמן"

מערכת האתר No Comments on ח"כ ינון אזולאי: "האשמים ביוקר המחיה הם בנט לפיד וליברמן"

אמש בתכנית 'שטח כלכלי' התראיין חבר הכנסת ינון אזולאי אצל צבי טסלר ושוחח עמו על הפעולות להורדת יוקר המחיה בישראל | במהלך השיחה עלה גם הנושא של החוק למניעת תקציבים ממוסדות שלא יקבלו תלמידים על רקע עדתי | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש התראיין ח"כ ינון אזולאי אצל צבי טסלר בתכנית שטח כלכלי' ושטח בפניו את פעולותיה של השדולה ליוקר המחיה שהקים חבר הכנסת אוריאל בוסו.

אזולאי: "האשמים היחידים ביוקר המחייה הם ממשלת בנט, לפיד וליברמן. הקמנו את השדולה ליוקר המחיה ואנחנו נתמוך מבחוץ בכל יוזמה להפחתת יוקר המחיה. אנחנו בקשר עם חברי הכנסת של מפלגת העבודה, אבל בסוף, לצערי הם מיישרים קו למשמעת הקואליציונית" אמר ינון אזולאי.

ח"כ אזולאי שיתף את טסלר: "אמש הייתה הישיבה הראשונה של השדולה והגיעו אליה חכי"ם מכל הקשת הפוליטית לזעוק את זעקתם של האזרחים שכורעים תחת יוקר המחיה. זה לא נכון לומר שרשתות המזון גורמות ליוקר המחיה, הציבור יודע להחרים אותן כשהן מעלות מחירים ללא סיבה, האשמים הם רק חברי הממשלה שפוגעים בחלשים עם הגזירות מיסים שלהם" זעם אזולאי.

טסלר שאל: "חבר הכנסת יום טוב כלפון מימינה הגיש הצעת חוק שמוסד שלא יקבל תלמידים על רקע עדתי לא יקבל תקציבים, ויושב ראש תנועת ש"ס אמר לפני כמה שנים שיש לו היתר מהרב אלישיב למנוע תקציבים ממוסד שמפלה בין תלמידים על רקע עדתי, אז מדוע עכשיו אתם הולכים להתנגד להצעה הזו?" שאל טסלר את אזולאי.

"יום טוב כלפון לא מבין את המהות" אומר אזולאי, "הוא רוצה כותרות שידברו עליו, שמרגי היה יו"ר וועדת החינוך אמרו במשרד המשפטים שיש כבר את החוק הזה, וכשהבאנו אותו הוא לא התקדם בגלל זה. הוא לא יודע מה לעשות כדי לייצר כותרות אז הוא הביא את החוק הזה, זה אולי מתאים לבדיחה בפורים קטן" התבדח אזולאי.

 

 

 

 

 

 



0 תגובות